441. sz. főút, Nagykőrös-Kecskemét közötti szakasz újjáépítésének geodéziai munkái, 2022-2023; Megbízó: COLAS Út Zrt.
M30 autópálya Miskolc-Tornyosnémeti közötti B építési szakasz, 2018-2021. 40+500 – 59+320 km, halmaji körforgalmi csomópont, csobádi jobb és bal oldali komplex pihenő, encsi mérnökségi telep teljes körű geodéziai munkái, alapponthálózat létesítése 40+500 – 64+800 között. Megbízó: COLAS Út Zrt., COLAS Hungária Zrt., Hazai Építőgép Kft., Swietelsky Mo. Kft.
47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő út (13 km) teljes körű geodéziai munkái, 2016-2018. Megbízó: COLAS Út Zrt.
47. sz. főút felújítása Békéscsaba-Hódmezővásárhely között (60 km), kerékpár út építés, teljes körű geodéziai munkái, 2014-2015. Megbízó: COLAS Út Zrt., Duna Aszfalt Kft, Hazai Építőgép Társulás Kft. – A felújítással a főpályát átlagosan 0,5 m-rel szélesítették, ennek során az új szabványnak megfelelő 2×3,75 m széles sávok lettek kialakítva. Három íves szakasz teljesen elbontásra került, itt nagyobb (800 m) sugarú ívekkel új útpálya épült mintegy 1 km hosszon. Csorvás, Székkutas belterületi szakasza is teljesen megújult. A főútról nagyszámú útcsatlakozást és kapubehajtót építettek ki, a főpálya mentén 40 km új kerékpárút épült.
44. sz. főút Mezőberény közúti felüljáró építés csatlakozó úthálózatának (1,5 km) teljes körű geodéziai munkái, 2012-2013. Megbízó: COLAS Út Zrt.
47. sz. főút Algyő-Hódmezővásárhely közötti szakaszának (8 km) négysávossá fejlesztéséhez szükséges kitűzés, mennyiségszámítás, minősítő mérés, stb. Kerékpáros aluljáró és hídfelújítás kitűzés (teljes körű geodézia) 2009-2010. Megbízó: MOTA ENGIL Magyarország Zrt. – A kivitelezést megelőzően Hódmezővásárhely és Szeged között – az érintett szakaszon – hiányzott a négysávos kiépítés. A tervezést és a kivitelezést is nehezítette a helyhiány. Az út a vasúti pálya, valamint beépített zártkertek között haladt, a kisajátítási lehetőségek függvényében az új 2 sávos pálya váltakozva a régi pálya jobb és bal oldalára került, többször keresztezve azt. Az építés folyamatos forgalom mellett zajlott. A főpályával párhuzamosan szervízutak épültek. Egy kerékpáros aluljáró és egy hídfelújítás kitűzése tartozott még a feladataink közé.
47. sz. főút Orosháza elkerülő szakasz építésének II-IV. üteme (8 km) és közúti felüljáró kitűzése, mennyiségszámítás, minősítő mérés, stb. (teljes körű geodézia) 2006-2008. Megbízó: Betonút Zrt., Strabag Kft., MOTA ENGIL Mo. Zrt.
44. sz. főút Békéscsaba elkerülő szakasz megépítésének II. üteme (9 km) kitűzés, mennyiségszámítás, minősítő mérés, stb. valamint híd- és kerékpáros aluljáró építés (teljes körű geodézia), 2005-2007. Megbízó: DEBMÚT Zrt., HÓDÚT Kft.
Gyula belváros, rekonstrukció kitűzés, 2006. Megbízó: HÓDÚT Kft. – A rekonstrukció keretein belül a belváros három nagyobb összefüggő része szépült meg. A teljes átalakítás során új díszburkolatokat, szökőkutakat, medencéket, parkolókat tűztünk ki. Különleges eleme a főtérnek a márvány vízlépcső („kaszkád”) melynek kitűzése nagy pontosságot igényelt.
Szolnok-Martfű kerékpárút építés kitűzése. Megbízó: Swietelsky Magyarország Kft.
44. sz. főút négynyomúsítása Gyula-Békéscsaba között, valamint a Békéscsabai elkerülőút I.ütem (13 km) építésénél kitűzés, mennyiségszámítás, minősítő mérés, stb. (teljes körű geodézia), 2002-2004. Megbízó: Betonút Rt. – A meglévő kétsávos útpályát 3 sávosra szélesítették és elválasztással mellé épült a másik 3 sávos pálya (2 forgalmi sáv + 1 leállósáv) . A gyorsforgalmi út békéscsabai és gyulai végén is körforgalomban végződik.
M6 autópálya földműépítés 3,5 km, 2005. Megbízó: Bau-Vik Kft.
SZERKEZETÉPÍTÉS
Békéscsaba vasútállomás aluljáró és peronok teljes szerkezeti kitűzése, 2014-2015. Megrendelő: HBM Kft.
Békéscsaba-Gyula 44.sz főút, négynyomúsítás és a békéscsabai elkerülőút mentén 9 db műtárgy kitűzése, 2002-2004. Jánoszugi 2×2 sávos közúti felüljáró vasút felett, Békéscsaba vasút feletti közúti felüljáró, 2 db élővíz csatorna híd, 4 db gyalogos, valamint kerékpáros aluljáró.
Hazai telephelyeken anyagdepók év végi felmérése, mennyiségszámítás, 2014-2015. Megrendelő: HÓDÚT Freeway Kft.
Makó M5 autópálya mérnökség teljes kitűzése, 2012. Megrendelő: Swietelsky Magyarország Kft.
Békéscsaba, Városi Könyvtár, emeletráépítés, vasszerkezet kitűzése, 2009. Megrendelő: Gredu Kft.
Kunmadaras, volt szovjet repülőtér kármentesítési munkáihoz tartozó talajcserék felmérése, mennyiségszámítás, 2008. Megrendelő: MOTA-Engil Magyarország Zrt.
Mezőtúr-Gyoma vasúti vonalszakasz rehabilitációs munkái során átépítésre kerülő villamos felsővezeték új építésű oszlopai alapjainak geodéziai kitűzése (600 db), 2008. Megrendelő: Vasútvill Kft.
Orosházi elkerülő útépítés: III-IV ütem magas töltésén 12 mozgásvizsgálati pont magassági meghatározása szintezéssel, a jelpálcák folyamatos toldásával. 12 szondán pórus víznyomás-meghatározási mérések elvégzése, 2006. Megrendelő: MENARD SOLTRAITEMENT SNC.
Szarvas, aszfaltkeverő telep, keverőtorony beállítása, 2005. Megrendelő: Swietelsky Magyarország Kft.